مجوز انتشارات و چاپ و نشر کتاب

مجوز انتشارات

ناشر به شخصیت حقوقی یا حقیقی گفته می شود که با اخذ پروانه به عنوان یک مرکز فرهنگی می تواند نسبت به انتشار و توزیع و فروش کتاب اقدام کند و پروانه نشر، سندی است که به موجب آن احراز شرایط و صلاحیت شخص برای انتشار کتاب گواهی می شود. از دارنده پروانه نشر نیز به عنوان صاحب امتیاز یاد می شود.

برای گرفتن مجوز نشر مدارک و مراحل زیر لازم است که تکمیل و انجام شود و کلیه مدارک و مراحل مورد نظر در وب سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای علاقه مندان درج و ارائه گردیده است.

انتشارات چشم ساعی دارای پروانه نشر به شماره ۱۲۷۶۷ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد که با مدیریت نویسنده و پژوهشگر الهام سادات سلجوقیان از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز نموده است و کتاب های که تا کنون توسط چشم ساعی قرارداد بسته شده و به چاپ رسیده اند بیش از ۱۵۰ عنوان کتاب در کمتر از ۱۷ ماه بوده است (لیست کلیه کتب چاپ شده) و نحوه عملکرد انتشارات در این مدت کوتاه توانسته اعتماد تعداد قابل توجهی از مولفین و نویسندگان محترم را از سراسر کشور را به دست آورد،

 

مجوز انتشارات

 

برخی از خدمات انتشارات

 

 

 

 

در صورتی که در خصوص قرارداد و چاپ کتاب خود هرگونه سوال یا مشاوره ای نیاز دارید می توانید با کارشناسان ما با شماره تماس های ۰۳۱۳۳۳۸۲۹۲۵ و یا ۰۹۹۰۱۶۸۷۴۷۹ تماس حاصل فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

قرارداد و سفارش چاپ کتاب
آموزش نوشتن و چاپ کتاب از صفر تا صد

مقالات پر بازدید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

کانال تلگرام انتشارات چشم ساعی
صفحه اینستاگرام انتشارات چشم ساعی

مطالب مرتبط

چاپ کتاب شعر
چاپ و نشر کتاب

چاپ کتاب شعر

برای ثبت و ماندگاری اشعار می توان گفت چاپ کتاب شعر مهمترین اقدامی است که شاعران گرانقدر می توانند انجام…