بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تهران

نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران

ستاد برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران از آغاز پیش ثبت نام  دوره ۲۴ این نمایشگاه خبر داد.بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته این دوره از نمایشگاه نیز بر اساس اولویت پیش ثبت نام و جانمایی تخصصی سالنها برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

نمایشگاه چاپ و بسته بندی تهران

بدون شک حضور بازدید کنندگان تخصصی که ماحصل نزدیک به ربع قرن سابقه این نمایشگاه است یکی از تخصصی ترین و بزرگترین و پربازدیدترین نمایشگاه های منطقه را در تهران رقم زده است.

بنا به گفته غفاری رهبر مدیر اجرایی نمایشگاه زمان برگزرای  نمایشگاه با توجه به درخواست شرکت کنندگان از دی ماه به آذر ماه تغییر یافته و در سال آینده نیز به اواسط آذر ماه موکول خواهد شد تا همپوشانی سال نو میلادی و نمایشگاه تهران نیز بر طرف گردد.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی و ماشین آلات وابسته تهران از ۲۴ الی ۲۷ آذر ماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد و علاقمندان به حضور در این نمایشگاه می توانند با مراجعه به سایت و کانال رسمی اطلاع رسانی نمایشگاه به آدرس:  t.me/iranpackprint فرم پیش ثبت نام را دریافت نمود و پس از تکمیل به دفتر ستاد برگزاری ارسال نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

قرارداد و سفارش چاپ کتاب
آموزش نوشتن و چاپ کتاب از صفر تا صد

مقالات پر بازدید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

کانال تلگرام انتشارات چشم ساعی
صفحه اینستاگرام انتشارات چشم ساعی

مطالب مرتبط