بهترین نرم افزار ها برای نوشتن کتاب

نرم افزار وورد و ایندیزاین برای چاپ کتاب

برای نوشتن و چاپ یک کتاب نرم افزارها و ابزارهای متعددی وجود دارد که می توانید برای نوشتن و صفحه آرایی کتاب خود از آنها استفاده کنید، که از این بین بهترین نرم افزارها برای نوشتن یک کتاب، نرم افزار وورد آفیس (Microsoft Word) و نرم افزار ایندیزاین (Adobe InDesign) می باشند.

 

نرم افزار ایندیزایننرم افزار ادوبی ایندیزاین (Adobe InDesign)

ایندیزاین یکی از محصولات نرم افزاری شرکت adobe در زمینه چاپ، صفحه آرایی و نشر رومیزی می باشد. ایندیزاین یک نرم افزار همه کاره برای چاپ و انتشار می باشد ک ه امکان کنترل کامل پیکسلی بر روی طراحی و تایپوگرافی را در اختیار شما قرار می دهد و به صورت کلی برای گردآوردن و کنار هم قراردادن متون و عناصر نگاره‌ای در قالب صفحات استفاده می شود اما عمدتاً به صورت مستقیم برای نگارش و ویرایش متون و نیز ایجاد و تغییر فایل‌ های تصویری بکار نمی‌ رود. از این نرم‌ افزار بیشتر در آماده‌ سازی مجلات، کتاب ها، سررسید‌ها، برشور‌های تبلیغاتی و مانند آن‌ ها استفاده می‌ کنند.

 

نرم افزار مایکروسافت وورد

نرم افزار وورد آفیس (Microsoft Word)

نرم افزار وورد یکی از پر طرافدار ترین نرم افزار های مجموعه ماکروسافت آفیس میباشد که برای انجام کارهای تایپ، ایجاد مقالات و نوشتن کتاب استفاده می شود. تمامی امکانات و قابلیت هایی که برای نوشتن یک کتاب نیاز است همگی به صورت کامل و حرفه ای در وورد پیش بینی شده است و شما به سادگی می توانید از این نرم افزار برای نوشات کتاب خود استفاده کنید.

 

 

 

پیشنهاد می گردد که برای نوشتن کتاب در هر سایز و حتی هر حجمی (هر تعداد صفحه) از نرم افزار وورد استفاده کنید تا فایل اولیه کتاب خود را آماده کنید.

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

قرارداد و سفارش چاپ کتاب
آموزش نوشتن و چاپ کتاب از صفر تا صد

مقالات پر بازدید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

کانال تلگرام انتشارات چشم ساعی
صفحه اینستاگرام انتشارات چشم ساعی

مطالب مرتبط